Saturday 6 December 2014

Ceritera Assignment yang banyak!...

bla aku dh start bgi tajuk bodoh cm ni, maksudnya mmang aku tgh stress...
deal plak dgn pengajar yg agak psiko, mmang boleh hilang akal.
hnya krn lewat 5 minit ke kelas, membebel smpai 2 jam, mak aku pn xmmpu weyhh...

ok, pusing positif side. mmang bagus, at least, aku dan yang lain lbh punctual.
xlah klo kelas start kul 2 ptg, smpai kelas hmpir 2.40 ptg kan. tp, xprlu lh keras sgt smpai nk membebel pn hmpir 2 jam, tegang rsanya kelas kot. owh...one thing, empunya membebel tu adalah seorang lecturer LELAKI. next time, if we're late 4 class, we need 2 do an assignment 50 pages, single spacing. no internet copy paste. hell no!! tp, aku rasa disebbkan perkara itu jga, everyone jdi care of each other. lmbat sikit pn dh call tnya "kt mna?"... ownership yg sgt mnjadi :-)

khamis yg aku rasa akn jdi ari yg stress, jdi hari yg seronok
bla kelas production kali ni jdi kelas yg sgt fun kn bagus cm tu :)
n bla adanya post-moterm utk production kami, jdi lega.
lagi2 production kami dipuji krn idea :)
nk je aku tayang kn di sini, tp ats dasar nasihat lecturer, smpan je lh video tu...
tkut dicuri ideanya :)

next week still ada lg assignment yg prlu dihntar.
presentation mkin kurang, just reportnya tertangguh...
mmang kli ni aku xsabar nk cuti stdy week... tension weyhh...
klo semester 5 dh mcm ni, aku x mmpu nk bayang semester 6, 7 nti..
makin gila lh aku...


aku rasa, aku rindu mak lh skang ni  ... :)

No comments:

Post a Comment