Wednesday 18 March 2015

Impian aku... Insya Allah, moga-moga tercapai

Assalamualaikum smua... Lama betul aku x menconteng di blog kesayangan aku ni kn. Mesti korang smua rindu aku kn... kan...kan.. baik ngaku cepat... sapa cpat aku bagi gula-gula 1 balang...hahaha... Aku skang sgt2 bz. skang aku tgh nk midterm exam utk semester 6 di Kolej KLMUC di KL.

Ok, hari ni aku nk citerkan impian yg aku nk sangat capai sebelum aku kahwin. Satu ni je, lain x nak. Yang lain nti aku minta dkat suami aku....wakakaka....

Nak tahu tak apa impian aku? Aku nk pergi Korea Selatan!!! Bercuti. Insya Allah, tahun 2016 lepas aku hbis ijazah, nk gi sangat2. Banyak sebab aku nk gi sana, antaranya:
  • Tempat yang menarik (Nami Island, Jeju Island, Lotte World & byk lagi).
  • Running Man
  • K-Pop band (Super junior, SHINee, Big Bang, 2NE1, Girl generations)
  • Negara 4 musim (dapat gi time winter & spring mesti best gile :p)
Banyak lagi sebabnya, tapi 4 ni je lah kot sebab utamanya...hahaha...
Dah sampai korea, ada lagi impian lain tau. Antaranya:
  • Nak jumpa ahli Running Man in real life. boring dah tgk kat tv je,, hahaha,,,
  • Berangan nk tgk konsert 4 favourite group aku secara live dkat sana.
  • nak masuk shooting dalam Running Man...hahaha
  • nak jumpa pakwe dkat sana (ok, yg ni mengarut je lebih, ampun ya buk)
Meh sini aku nk tepek sikit gambar best2 pasal korea selatan.











Ada sesapa bermurah hati nak belanja aku pergi Korea, sila turun tangan... wahhhhh... ramainya nk belanja aku... hahahaha...

No comments:

Post a Comment