Saturday 21 July 2012

Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan Kareem... Alangkah bagusnya...


Ramadhan datang lgi... Bgusnya kerajinan menyemak status 
FB ditukarkan kepada menelaah Al Quran...

Bagusnya boleh mengingati waktu tepat maghrib bkn krna lapar
tpi krn takut terlewat sembahyang...

Bagusnya azam bangun awal diteruskan, bkn krn sahur,
tpi ingin mngingati Allah dlm sembahyang subuh...

Bagusnya semua diteruskan dalam khidupan seharian 
bukan di bulan ramadhan sja...





p/s:- jka bnyak kekurangan yg kelihatan pda diri sy, Memang benar... 
itulah saya... Andai ada masanya sy mnulis sesuatu
yg tidak mengikut acuan ISLAM, TEGURLAH saya...
NASIHAT lah saya dengan HIKMAH... moga sy SEDAR
akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak 
semakin NIPIS... kamu adalah saudara saya (seagama)
dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu...  

No comments:

Post a Comment