Thursday 26 July 2012

Berhati-hati ye....

Assalamualaikum

Hari2 msti dgr citer yg xbest berkenaan kes ragut, kes rompak, pecah kereta and mcm2 lgi lh...huhuhu... makin xslamat n mkin tkut rsanya nk berjln kuar umah, even dlm umh sndiri pn xslamat :(   Pagi2 smpai offce nmpak newspaper ats meja. so, bca lh sikit2 sambil tggu wktu krja bermula. Muka depan je dh kes ragut, cisss...!! jahanam tol la sapa yg meragut tu...! smpai mati lak tu mangsa ragut tu ko kerja kan...

Selak2 page lain then aku terbaca pla TRAUMA PEROMPAK KELAR LEHER ANAK yg buat aku xsangka, kejadian tu berlaku di rumah kediaman jenis pangsapuri. sebab, before ni bru je bercerita dgn ifa yg mungkin rumah jenis flat, pangsapuri, or dlm erti kata lain....rumah tinggi2 ni mngkin selamat sikit cz just ada satu pintu je utk di awasi. so, perompak slalunya akn masuk ikut pintu belakang kan....huuu...tapiiiii tu smua apa yg kami fikir kn je...uwaaaaaaaa...takuttt...

Sama juga la bla memandu ke tempat kerja atau kemana pn aku pergi...bla ada kenderaan lain yg berhenti di kiri kanan kereta aku, aku akn rsa serba xkna... xsenang duduk dibuatnya... mybe cz fobia dgn mcm2 citer yg aku dgr n bca... :(

Ladies, all need 2 be very alert. Lelaki pn kena hati2 jga ye... 


No comments:

Post a Comment