Thursday 20 September 2012

Jumpa Cinta Baru - 143 Ducky Momo!

Assalamualaikum... :)

hooree! hari ni 20 sept. aku tergedik-gedik xnk bngun pagi tadi sebab semlm aku tdo lwat. really? hehehe....ntah, aku xingt aku buat apa.

tp wlo pn aku xnk bngun pagi tdi, tpi aku tetap nk tdo balik lpas subuh. why? sebab org kata nti ssah dpt rezeki. wahahahaha..... memang btul, tp, tpi, bkn sebab tu...
tdi pagi aku sbuk baca2 balik smua novel grafik aku, yg aku kumpul dri form 1...semuaa!
Innocent, Naive, 2Dudes, Pieces, Kaoru's Cake House, 143, 143 Kaoru's Cake House, Colours, Juice, Daisuki, Wasabi, Grave..
boleh gler weii klo nk list smua.
tu psl smpi xnk tdo, ketagihan membaca..


143 means I Love You, 1437 means I Love You Forever. tpi aku prefer 1436, why? it means I Love You Forever, i want put an "r" becoz that's the end of forever.  :)
jgn copy nombor keramat KAMI!

then pagi tu jga, aku on9...smbil tgk Phineas and Ferb katun kesayangan aku tuh...
dan aku terjumpa... Ducky Momo!
Ducky Momo ni aku dh lma knal, tp aku bru tdi tiba2 terfall in love dgn dia. mcm mna org2 zaman ini menggilai Domo-Kum [which i donno why] and Angry Bird.. mcm tu la ku gila kt this Duck! Quack quack!


No comments:

Post a Comment