Saturday 8 September 2012

Sakitnya putus cinta... :'(

Anda pernah bercinta?
Sesiapa pun di dunia ini berasa bahagia kalau dirinya disayangi dan dicintai oleh orang yang kita cintai. Terasa macam tak der orang lain yang bahagia di dunia ini selain dari kita... itu kalau tengah bercinta...

Cinta itu unik.. ia nya sukar diungkapkan..sukar diterjemahkan. Datangnya bukan dari paksaan dan perginya pula tanpa kerelaan...

TAPI...!!

Bila dah PUTUS CINTA NI??
Arrrggghhhh...!!! rasa macam dah berakhir hidup!
Sakit hati...pedih...sedih...meraung...
itu semua ada
air mata...tak yah cakaplah...kalau diperah boleh cukup sebaldi.
Mata jadi bengkak macam bola pingpong dah ni... sedih sangat hati aku rasa sekarang...!!

Bak kata adik aku ni...  "Mula2 putus cinta ni memang sakit... pandang sana teringat dia...pandang sini teringat dia...tutup mata pun ingat dia..." tp, tu memang betul dengan apa yang aku alami sekarang...

Lagi la pla, hp dh senyap... tak da lagi msj masuk bertalu-talu...dah tak da misscall bila hp tertinggal kt umah.. tak da lagi nak bergayut kat hp berjam2... sampai kadang2 tu ingat hp tu rosak sebab dh tak berbunyi...

5 tahun aku menyulam cinta, akhirnya putus di tengah jalan... aku jdi fobia dah dengan cinta ni...
aku rasa pintu hati aku ni dah tertutup dah...
takut nak hadapi sekali lgi kesakitan putus cinta...
tapi, tu semua dugaan daripada Allah untuk hambaNya...
apa yg perlu aku buat sebagai hambaNya...kita harus tabah dan redha...
mungkin ada yang terbaik untuk kita... Insya Allah...!


No comments:

Post a Comment