Monday 11 February 2013

Rindu sangat .... arwah ayah... :'(

Sungguh, hati ni rndu sgt pd insan yg aku paling sayang - ayah...  
aku ingt aku boleh bersikap tabah dgn sntiasa snyum, bersuka2 dgn kwn2, tp aku x! stiap ari, prasaan aku, ingatan aku asyik pd arwah ayah.. dh sethn lbh ayah pergi tggal kn aku...  
Ya Allah, tlg lh hmba mu ini mengharungi perasaan rindu, perasaan sedih, perasaan sebak tnpa arwah ayah tersayang...

Aaargghhh....rindu nk dgr nasihat2 ayah, dan yg paling aku rndu, bla aku call ayah je, msti ayah akn jwb dgn excited..."Assalamualaikum anak ayah! apa khabar?"...
Allah...Allah...Allah, mmang rindu..betullah, org ckp kita btul2 rsa kehilangan org tu bla dia dh tiada... btul2 rindu msa dan memori dengan arwah. 
Rindu sgt!!! semoga Allah bri saya ketabahan dan saya nk jdi anak yg solehah, boleh menyumbang sesuatu utk ayah di sana! Allah, pertemukan kami di akhirat! saya rindu ayahhhhhhhh!.

Kenangan bersama arwah ayah di ari konvocation ku 2010

Ayah penyayng sgt2, suka cium dan peluk anak2 dia, tu yg rindu sgt2.. hmm.. ='(
Ayah, ina akn doakan ayah mcm mna ayah doa utk ina dan adik2... lbh2 lgi! ina sayang ayah sgt2..!
Ya Allah, berikan lh rahmat dan belas kasihan Mu buat ayahanda kami yg tercinta ini... Aminnn....!

1 comment: