Sunday 24 March 2013

Handsomenyaaaa..... lelaki berkacamata... :-)



Assalamualaikum my bloggiest :))
entry kali ni aku nk cakap pasal
"Handsomelnyaaa....lelaki berkacamata...   :) "
hahh...lelaki yg berkaca mata nmpak lebih matang, comel and etc...
*______*
pada aku...
aku lebih prefer cermin mata yang bersegi empat tu
lagi nampak macho and xnmpak over :)
macam ni...


haaa...
kn nmpak simple but versatile  :)))

knp?
xpercaya ke?
ok, meh aku tunjukkan...


artis hollywood - Richard Gere 
my herooo...hehehe....

Taraa....
nmpak x...nmpak x...nmpak x...?
kn handsome tuuu  :-D
ehh...ada lgi...ada lgi...
cer tgk yg ni plak....


Ashraf Muslim - huhuhu...nice

artis korea - Lee Dong Wook ...   my boy...




kan..kan...kan....
haa kan dh terbeliak...   :p
kn aku dh cakap...
keHandsomeman dan keComelan mereka akn terserlah bla pakai cermin mata yg simple...
so, xyah lh nk pkai contact lens ke apa ke...
just pkai cermin mata dh cukup  :-D
tp kna make sure la cermin mata tu sesuai dengan bentuk muka...
jgn main pakai je...
tgk org lain pkai nmpk smart xsemestinya kita pakai smart  -____-
heheheee+_____=
and lagi satu...
aku ada lh search kt beberapa blog and magazine...
menurut kajian mereka...
mmang dh terbukti spt apa yg aku cakap tdi, yg lelaki nmpak lebih smart bla pkai cermin mata...
and lgi satu, wanita skrang lebih tertarik dgn lelaki berkaca mata....
haaahhh....itu yg aku baca la...
tp, klo ikut kata aku plak...
mungkin...
sebb bgi aku pn lelaki yg pkai cermin mata ni lbh menarik perhatian
and aku mmang mnat pada lelaki yg berkaca mata ni...  :))
hahahahaa.....
ok lh, tu je yg aku nk citerkan *_____*

Assalamualaikum "_____"

No comments:

Post a Comment