Saturday 13 July 2013

SIAPA AKU?? :-)


Name  :  Nur Sabrina bt Anuar

Age  :  28 tahun

POB  :  Hospital Besar K.Terengganu

DOB  :  13 November 1985

Stay  :  K.Terengganu , but now... Setapak, K.Lumpur

Primary school  :  Sek. Keb. Padang Midin, K.Terengganu (1992 - 1997)

Secondary school  :  Sek. Men. Keb. Tun Telanai, K.Terenggan (1998 - 2004)

College 1  :  Kolej Poly-Tech MARA Kuantan, (KPTM, 2005 - feb 2006)
Course  :  Diploma in Information Technology

College 2  :  Kolej Komuniti, K.Terengganu (April 2006 - No 2006)
Course  :  Sijil in Architectural

College 3  :  TATi University College (TATiUC) Kemaman, Terengganu (2007 - April 2010)
Course  :  Diploma in Graphic Design

College 4  :  Kuala Lumpur Metropolitan University College (KLMUC) K.Lumpur (2013 - now)
Course  :  Bachelor of Art (HONs) in Graphic Design

Experience  :  two years of work in the field of architectural at CKA Landscape sdn.bhd.

Hobbies  :  Blogger, surfing internet, drawing, collecting gadgets, listening to music, reading novel.

Interest  :  Learn graphic design

Aku meminati seni. bkn setakat seni nyanyian sja, tp, aku mnat jga seni grafik digital. Cita2 aku ingin mnjdi seorg pereka grafik @ pensyarah grafik. Namun, ilmu aku msih di takungan mentah. biarpun bgitu aku akn trus belajar dan belajar mncari ilmu utk mendalami seni grafik digital. kesungguhan itu bergantung kpd mnat dan harapan dalam diri aku. akan aku bergantung pda dahan yg xkan patah dan terus memanjat ke puncak kejayaan... Insya Allah...  

No comments:

Post a Comment