Tuesday 14 May 2013

Aku Sedar, Siapa Aku...



Aku bkn lah sapa2 utk cakap tntang itu n ini...

aku sdar sapa aku...
maaf...bkn ni keinginan aku sbenarnya...
tp, aku thu psti ada hkmah stiap jln yg tlh aku pilih...

aku sedar, aku bkn lah setaraf dgn kwn2 aku...
aku sedar, aku bkn sehebat mcm kwn2 aku...
aku sedar, aku bkn lh cantik mcm kwn2 aku..
aku sedar, aku bkn lh ppuan yg kuat spt kwn2 aku...
dan aku sedar, aku hnya lah ppuan yg lemah, dan ppuan yg bodoh... 
tp, aku bersyukur di atas apa yg telah Allah kurniakan...
wlo pun ssah utk aku trima segalanya driMU Tuhan...
tp, aku akn sntiasa bersangka baik di atas apa yg KAU berikan...
Alhamdulillah...

Ya Allah...pstinya suara mak yg boleh mnyejukkan hatiku...
tp Ya Allah, aku lngsung xmhu mak mendengar tangisan ini...
aku langsung xmhu mak bersedih di atas kesedihan aku ini...

hnya padaMU tmpat ku mengadu Ya Allah...
berikanlah aku ketenangan hati ya Allah...
ikhlaskan hatiku utk menerima segala pemberianMU...

No comments:

Post a Comment