Friday 31 May 2013

Perempuan dan Teddy Bear...

Photobucket

spt yg korang smua sudah fhm & maklum,
perempuan ni memang sorg yg berhati tisu, wlopun secara fizikalnya dia nmpak kononnya tuff...

Boleh dikatakan lebih 60% perempuan mempunyai dan menyukai teddy bear...haaaa..kau...
hadiah kan je lah apa2 bentuk teddy bear pasti korang berjaya menambak hati kuntum dia. menghadiahkan teddy bear sgt sesuai utk smua peringkat umur, peringkat makcik2, nenek2 pun boleh...hehehe...


thukah anda, bhawa di kala geram, sedih, mahupun gembira, teddy bear adalah tempat yg sesuai utk dijadikan punch bag. silap2 ari bulan kami boleh jdi ahli tomoi yg berjaya, mana x nya di kala gembira pun duk tomoi2 perut teddy bear ni. klo sedih jgn cakaplah, mahu terburai isi perut teddy bear tu aku kerja kan... tp, the best part is muka teddy tu still senyum je even nk terkeluar isi kapas dalam badan teddy tu... *stress tetiba... 

melepaskan sesuatu yg terbuku di dalam hati ni ibarat sembelit selama 8 hari, ia tersangat lah legaaaa...apabila dpt menomoikan sesuatu....haaaa...giteww...
wlopun terasa mcm org retarded bercakap sensorang dgn makhluk yg xkan balas percakapan kita, tp itu adalah terapi jiwa di kala ingin meluahkan perasaan. Tp itu mungkin perkara terakhir aku akan buat jika kaunter aduan tidak dibuka oleh sesapa... 

Binatang ni bukan sja tempat lepas geram, tapi jadi teman terbaik di kala nk tido. sedap jer peluk menda yg besar lg gebu ni. nk peluk laki xdo lg, peluk lh teddy bear buat sementara. 

kinky dan bobo

Menghadiahkan teddy bear di kala korang ingin mengorat mahupun ingin memujuk kekasih korang yg sedang bermuncung berdepa2...hehehe... menghadiahkan teddy bear adalah salah satu skill yg boleh di pakai. dari yg keras mcm batu, hati dia trus cair klo dia ni jenis yg suka teddy bear. tp, memang malapetaka besarlah klo korang dapat girlfrend yg xsukakan teddy bear.

aku salah sorg makhluk yg berhati tisu...hehe... mempunyai koleksi teddy bear yg boleh lah jga banyaknya. smua koleksi teddy bear aku kwn2 and pakwe aku yg bagi.  tp, aku memang suka pn teddy bear, smpaikan aku terpaksa cakap kt sesapa yg cuba bgi teddy bear utk aku hentikan niat mereka tu..cukup lah dgn teddy2 yg ada ni...hehehe...

nama dia bubu, teddy bear aku yg paling malas
meniarap je krjenya
so, jdi mangsa utk dipunch bag

Aku suka teddy bear yg besar lagi gebu lgi mantap dan lagi padu. lgi besar teddy bear tu lg cerah potensi teddy bear tu dijadikan punch bag. 


kadang2 aku terfikir gak, mna nk campak teddy2 bear aku ni bla aku dh kwin nti. nak buang sayang, smuanya elok. silap2 bgi anak aku jer nti...hehehe... naik umr dia 5 thn aku bungkus bgi hadiah harijadi kt dia. kalau dia tanya :

anak: mama, kenapa teddy ni macam dah lama?
aku: mama beli kt kedai hardware depan tu. agaknya tokei tu dah lama sangat simpan, tu yg nmpak old school sikit tu....hahaha..

klo anak aku tahu itu barang lama aku, mesti dia kata dasar sembelit pnya mak...hahaha...
bagi barang recycle kt dia...



ok lh toodles!

No comments:

Post a Comment