Tuesday 28 May 2013

Bila Kawan Jadi Musuh...


"thats" the thing...klo b4 ni rmai yg ckp klo ada masalah dgn gf/bf msti kita akn cari family. bergaduh dgn kwn baik pn kita akn cri family...smua bnda family msti yg pertama akn di bgthu. the magic thing is bila kita luangkan masa dgn family or just go back home mmang akn releasekan tension dan buang segala masalah. just do it! xksah lh mcm mna porak poranda pn umh family korang. klo rsa malas nk bg family msuk campur, for sure korang akn cri kwn baik kn. itu bla masalah anda dgn "cinta" yg mmang sdah diketahui UMUM. selepas kjadian di "tinggal" kan, kebnyakkan mereka psti berkata "kwn n gf/bf..kawan msti di utamakan coz kwn2 are everything.

bla ko nangis sedu sedan, kwn msti tenangkan
bla ko rsa mcm nk bunuh diri, kwn ko tetap disisi
bla ko rsa smua xkena, there still there...beside u!
BUT!
how about bla kwn ko yg buat ko rsa smua ni?? ko nk cri sapa?
boleh x aku nk kata bhawa words yg aku dh highlights tu xbtul??
coz, bla ko rsa ko dh ilang kwn or kwn ko tba2 berubah cam sethun korg msti cri bf/gf korg kn?? thats mean smua org penting dlm hdup dan xprlu nk choose yg mna utama dan yg mana tak. as long as, dorg baik or tlg korang, layan mereka sama rata, tp jgn lh bla ko senang ko dgn cintancintun ko, bla break pastu terhegeh2 nk cri kwn ko or vice versa. utamakan mereka smua. 

and today, aku seriyes sit dh bnyk blajar tntang hakikat khidupan...who are still beside me when i h've a BIG problem and who are NOT! I will never and ever forget u and always pray that "may Allah bless u always and always"...

Kadang2 kita mmang xperasan, mereka yg memberi pinjam bahu 5 minit tu lbh penting dri segalanya.

to my friend NUR FATIHAH, aku mmang xda niat nk buat ati ko tba2 sakit dgn perangai aku. ur de best frend that i was, coz consider dgn reason yg ko kata mengada-ngada tu. wlopun x prnah rapat, but aku thu ati budi ko mmang baik giler bhai!

Dia yg atas sana MAHA MENGETAHUI!

No comments:

Post a Comment