Wednesday 14 November 2012

Koleksi Teddy2 Bear Ku...

yg ni hadiah dri arwah tunang dlu sempena birthday aku yg ke 19thn...
ni big bear pertama aku... bear ni aku still smpan kemas lgi kt dlm almari..
bear ni sgt istimewa bgi aku, ia hadiah dri arwah tunang.. aku syg sgt2 kt bear ni...


ni pla hadiah dri kwn2 msa aku study kt TATi dlu...
ada yg bgi sempena birthday, hadiah sbg kwn, n sbg kenangan...


yg ni pla hadiah dri arwah ayah semasa konvokesyan Diploma aku dlu (2010)
bear ni size kcik je. ssuai di gantung dlm kreta... tp aku smpan..
ni lh hadiah yg paling berharga bgi aku...


ni pla hadiah cabutan bertuah sempena event Annual Dinner GMK 2010
dri TATiUC...  


yg ni hadiah dri pak sadara aku iaitu pak ucu...
diterbangkn khas dri Sarawak...hehehe..
hadiah ni sempena birthday aku yg ke 22thn dlu...
still simpan elok lgi...


haaaa....ni smua hadiah dri cousins aku..
sempena birthday aku yg ke 24thn...
bear2 smua ni bersize S (kcik)... blh ltak dlm kreta, tp aku susun ats meja study aku...hehehe...
tgh2 study mata tgk ke arah bear2 aku ni...hihihiii...
cute2 dooo...  :-D


tin..tin..tin...
yg ni pla bru smpai, hadiah dri kwn lama aku iaitu Farah Ashikin Abd.Razak..
hadiah sempena birthday aku yg ke 27 kemarin...
bru smpai dri KL...

No comments:

Post a Comment