Thursday 1 November 2012

My Hobbies...

Assalamualaikum...

semlm, lpa nk update...hehehe... 
ari ni tjuk entri yg sy pilih ialah psl hobi2 ku...
hehehe...
just tnjuk pic aje... hihihi...


ni koleksi novel2 ku...
alaf21, kaki novel, & karya seni...
kumpul novel ni dri thn 2005 lgi...
mmang ini lh minat aku...
bla p bndar, pasti kedai buku dlu yg aku cari...hihihi...





ni jga salah satu hobi aku...
melukis...
bla ada mood nk melukis, aku akn melukis lh apa yg aku terlintas nk melukis...
tp, bla aku dh duk ngadap lukisan, aku xhirau org lain dh... aku akn fokus pd drawing aku ni lh..
tu lh salah satu drawing yg aku lukis...
lukisan ni aku lukis pd thn 2007 yg lalu...



ni jga salah 1 hobi aku bla di umah...
bla on lappy msti on mp3... xpn aku akn dgr ipod shuffle aku ni
mcm2 lagu aku smpan dlm mp3 ni...
ni lh winamp mp3 ku...


ni lh favourite aku...
siang mlm yg ni lh aku ngadap, klo x pn fb..
tp, yg slalu aku ngadap yg ni...
blogger @ blog...
mcm2 perkara yg blh kita luahkn mlalui blog ni...
cz tu aku ska, cz aku suka luah kn mcm2 kt dlm ni...


ini lh hasil krja tangan aku sndiri... 100% hndmade tau..
ni pn dikira sbg hobi jga lh... aku buat kraft ni, pas tu aku jual pla..
dpt hasilnya.. dlm sehri aku blh dpt dlm RM50...
klo dlm semnggu dua, aku dpt dlm RM250
bnyk jga lh untung aku dpt dgn buat kraft ni... ni sebahagian menambah pendapatan...


n last hobi, yg ni...
aku suka kumpul setem...
mcm2 setem dri mcm2 negeri...


ni smua ada lh hobi aku di msa lapang...
:-D




No comments:

Post a Comment