Thursday 1 November 2012

Pesanan terakhir dari Arwah Tunang...

Aku masih ingat lagi pesanan terakhir arwah Syed pada aku dulu...

"Apa jua kejahatan jgn dibalas dgn kejahatan, semkin kita berdendam semakin kita terasa sakitnya... maaf adalah ubat segala penyakit dan stiap dugaan yg dtg prlu di hadapi dgn tabah hati dan sabar. ujian ini di turunkan utk menguji keimanan manusia. setiap yg berlaku ada hikmahnya...
Sesungguhnya Allah lebih mengetahui apa yg terbaik utk hamba2nya. tiap2 kesukaran di sertai dgn kemudahan..."

ni lah pesanan terakhirnya pada aku dulu. pesanan ni sentiasa tersemat di hati aku ni...
tp, bla aku duduk sorg2 di tmpat yg snyi, wajah arwah slalu terbayang, ingatan aku pda arwah terlalu kuat 
bla aku menyendiri sorg2... barang2 pemberian arwah msih tersimpan kemas lgi dlm bilik ku... xda sesapa yg berani sentuh barang arwah... dlu, sayang aku pd arwah terlalu mendalam, tp kini arwah dh xda... tp, perasaan syg aku pd arwah still ada lgi...  aku mnangis air mata darah sekali pn, arwah xkn kembali lgi..
tuhan lebih syg kan nya...

No comments:

Post a Comment